horaris la tribu stembre 2017

marca  TONIFICACIÓ


 

BODYPUMP

Body Pump enforteix, tonifica i defineix la musculatura de tot el cos a través de la combinació de diferents tècniques de musculació i entrenament funcional que produeixen una millora notable de la postura corporal.Body Pump està dissenyat per aconseguir que els alumnes obtinguin a les seves sessions d’entrenament de força i resistència, els màxims beneficis en el mínim de temps possible. Podràs veure resultats òptims, mentre et diverteixes.

 tacfit

TACFIT

Tacfit és un programa d’entrenament que tracta en la seva base a militars, cossos de seguretat, bombers i esportistes d’elit, atenent a les seves necessitats específiques, tant en la eficàcia del moviment com en la eficàcia energètica per a poder treballar durant hores amb una qualitat efectiva. Es treballa en tres cercles, que no són nivells, amb una durada total de 50 minuts dividit en Warm Up (mobilitat) , Workout (fase de treball) i Cool Down (Compensació). El Workout és la part central de l’entrenament de TACFIT i està dividit en 26 protocols, dintre d’aquest es troben una sèrie d’exercicis cada un d’ells amb quatre nivells de complexitat per lo que cada moviment és sempre factible i desafiant, independentment de si es tracta d’un atleta d’elit o si mai s’ha realitzat aquest moviment.

 abs_express

ABS EXPRESS

Desenvolupa els teus abdominals amb un programa exprès. En només 20 minuts per sessió.

 CUL10

CUL 10

Tot allò que necessites per treballar els teus glutis.

 gac

GAC / GAC 30′

Practicar GAC consisteix a realitzar un conjunt d’exercicis dedicats a enfortir i a tonificar glutis, abdominals i aames, les parts més afectades per la vida sedentària. L’acumulació de greixos en aquestes zones sol ser freqüent, sobretot en les dones, i els problemes derivats de la seva falta d’entrenament són la flacciditat de la pell, la mala circulació i la manca de to.

Per combatre aquests problemes sorgeixen els exercicis GAC. Una nova manera de treballar el nostre cos per sota la cintura amb uns resultats molt positius en les persones que els practiquen.

 CORE

CORE

Treballa la teva zona central. Abdominals, esquena, etc. Per mantenir el teu cos fort i funcional.

marca  CARDIO I COREOGRÀFIC


 

SH’BAM

Sh’Bam és el programa que modela el teu cos mentre gaudeixes ballant.  Combina moviments de ball senzills però molt sensuals, amb la música dance que més s’escolta a les discoteques: música llatina i versions de grans èxits. No importa l’edat, el nivell de fitness o habilitat, Sh’Bam és una de les maneres més divertides i efectives de cremar calories.

 body combat

BODYCOMBAT

Bodycombat és un programa d’entrenament cardiovascular inspirat en les Arts Marcials, amb el qual alliberaràs grans dosis d’adrenalina i descobriràs la teva força interior. Els seus moviments deriven d’una gran varietat de disciplines, com: Karate, Boxa, Tae Kwon Do, Tai Chi i Muay Thai. Coreografiat en base a una excel·lent música i amb magnífics instructors, faràs cops, cops de puny, puntades de peu i kates, cremaràs moltes calories i aconseguiràs una millor resistència cardiovascular.

 zumba

ZUMBA

Nou mètode aerobic on barreja coreografía de diferents géneres musicals (salsa, cumbia, merengue, rumba, samba, etc.) i exercici físic, el zumba ens ajuda a alliberar tensions, estrès i crema calories. Una classe fácil de seguir, divertida i motivadora.

 cycling

SCHWINN CYCLING

Exercici aeròbic i de cames principalment amb bicicletes indoor, on s’alternen diferents intensitats mitjançant el canvi de la freqüència de pedaleig i de la resistència al moviment. És una gimnàstica molt adaptable al nivell de l’alumne, podent ser tan senzilles com un passeig tranquil o esgotador fins i tot per a un ciclista professional.

marca  RELAXACIÓ I ESTIRAMENTS


 hipopressius

ABDOMINALS HIPOPRESSIUS

Exercicis que treballen disminuint la pressió abdominal, d’aquesta manera evitem mal d’esquena, reduïm cintura, enfortim la faixa abdominal “natural”, reforcem el sòl pelvià i evitem els prolapses. Aquests exercicis estan indicats per la prevenció d’incontinència urinària d’esforç, per reduir dolors abdominals, gàstrics i intestinals, combatre el restrenyiment, reduir dolors menstruals i millorar la qualitat de la musculatura del sòl pelvià en el post part i la menopausa.

 dansa_ventre

DANSA DEL VENTRE

És un ball sensual i sugeridor basat en moviments suaus i ondats on participa tot el cos, tot i que el moviment més gran es localitza en les caderes, els músculs abdominals i la pelvis femenina. Aquesta dansa t’ajudarà a connectar millor amb el teu interior.

 col·locació_corporal

COL·LOCACIÓ CORPORAL

La postura es la relació que cada una de les parts del cos te amb les altres. Si aquesta relació es correcta, tindrem una postura correcta. Per això aquesta activitat es centra en la reeducació postural, és un conjunt d’exercicis físics destinats a prevenir i corregir les conseqüències nocives d’una col·locació postural inadequada. Partint d’una col·locació correcta, podem solucionar hàbits posturals dolents i ajudar a corregir problemas físics com desviacions de columna (cifosi, escoliosis) i genolls tancats (genu valgus), a més del dolor ocasional que produeixen (les lumbàlgies i les ciàtiques, entre d’altres).

 txi-kung

TAI-TXI TXI-KUNG

Tai-txi combinat amb Txi-kung, es treballa movent i estirant articulacions, músculs i tendons, alliberant tensions i dolors; això ens permet corregir la nostra estructura corporal, a nivell de salut; re aprenem a respirar correctament, regulem possibles bloqueigs. Ajuda a prevenir i a augmentar la nostra energia vital(txi). En el pla mental: millorem la memòria, la concentració i l’equilibri

 ioga

IOGA

El Ioga és un sistema d’educació integral que revisa la totalitat de les facetes de la personalitat humana. És, sobretot, una manera de vida que serveix per a totes i per a tots. El Ioga et infondrà renovades forces, tranquil · litat i autoconfiança millorant la teva salut. Vida senzilla i pensaments elevats. Els beneficis de la pràctica no triguen a arribar.

 esquena_sana

ESQUENA SANA

Esquena Sana és una ctivitat que combina estiraments, Pilates i Ioga per treballar i relaxar l’esquena.

 spiritual_fitness

SPIRITUAL FITNESS

Ens ofereix un espai d’entrenament mental que ens ajuda al coneixement dels nostres recursos i capacitats internes per poder crear, dirigir i modelar la nostra vida. És una manera d’entendre quines són les veritables necessitats del nostre ésser interior i com satisfer-les. Es tracta d’una disciplina que barreja altres activitats com: dansa trance, txi-kung, meditacions d’Osho, visualització, respiració, mantres, etc.

marca  MIXTE


 INSOLIT

INSÒLIT TRAINING

Descobreix una nova manera d’entrenar amb els particulars programes de l’Albert Tester. Entrena com els famosos i aprèn del seus entrenaments personals en una classe oberta a tots els socis.

 JOHN

JOHN FAT BURNS

El métode integral que ha desenvolupat en John per LaTribu. Un conjunt d’exercicis variats provinents de diferents disciplines amb un únic objectiu comú: Reduïr els greixos a alta velocitat.

 mat_pilates

M.A.T PILATES

El M.A.T. és la base del mètode Pilates. És un sistema d’entrenament que consisteix en una combinació única d’exercicis d’elongació i força a través de la contracció, el sostén postural i la relaxació, que treballa des de la musculatura més profunda a la més perifèrica intervenint la ment, el cos i la respiració. Es treballa sobre un matalàs al terra amb petits aparells.

P1012466 P1012468 P1012470 P1012492 P1012494 P1012708 P1012752 P1012760 P1012786 P1012791 P1012796 P1012802 P1012864 P1012905 P1012980 P1013064 P1013099 P1013107 P1013164 P1013203 P1013218 P1013365 P1013369 P1013422 P1013424 P1013478 P1013480 P1013488 P1013492 P1013498 P1013510 P1013574 P1013596